Friday, May 13, 2011

Stylish Blogger Award !

Een hele grote mercie aan In Chigh voor mij te nomineren voor de stylish blogger award. Als je zijn blog nog niet volgt dan raad ik je aan zeker eens te gaan kijken. Er zijn zeer interessante dingen om te zien en te lezen.

En nu.... 7 dingen over mijzelf...

1 Ik verf al 4 jaar miniaturen en ik verf onder andere Warhammer, Warhammer 40k, Lord of the rings, King of war, Malifaux en Warmachine.

2 Ik ben 2 jaar gelukkig getrouwd met Sofie.

3 Ik werk als arbeider in een chemisch bedrijf waar ze verschillende schuimproducten produceren.

4 Mijn andere hobby's zijn games spelen op pc of console, muziek, films, ...

5 Mijn favoriete muziek op dit moment is Whitin Temptation. Klik op de link om de clip van faster te kunnen bekijken.

6 Ons huisdier is een konijn dat Nijn heet.

7 Voor de rest weet ik niks interessant meer te vertellen. Alleen misschien nog... mijn favoriete miniatuurwinkel....Oberonn !

En de 7 blogs die ik nomineer voor stylish blogger award zijn...

1 Knutselen met Sofieke - Een zeer mooie en interessante knutsel blog van mijn vrouwke!
2 Wargamingchaos - Een mooie en interessante blog voor miniaturen te bezichtigen en artikels te lezen.
3 Kams blog 'o' stuff - Een mooie blog met interessante en mooie miniaturen.
4 J&K Gaming - Interessante blog van miniaturen.
5 ZeroTwentythree - Interessante blog van miniaturen en leuk om te lezen.
6 Warhammer Fantasy Miniatures Gallery - Interessante blog met  professioneel geschilderde miniateren.
7 MaGie Painting Blog - Blog met zeer mooie geschilderde miniaturen, interessante tutorials, Enz...

No comments:

Post a Comment